Cornelissens » Zakelijk: Pagina 2
Artikelen 11 - 20 van 21 in de rubriek Zakelijk

Zakelijk

Help de werknemers in uw bedrijf met financiële problemen

Help de werknemers in uw bedrijf met financiële problemen

Werknemers die in financiële problemen zitten zijn minder geconcentreerd bezig tijdens de werkuren. U als ondernemer zult het niet meteen merken als een van uw werknemers in financiële moeilijkheden z… Management, 20-11-2012
Het combineren van moederschap en werken in 't eigen bedrijf

Het combineren van moederschap en werken in 't eigen bedrijf

Veel jonge moeders willen na de geboorte van hun eerste kind graag blijven werken, maar er ook helemaal voor hun kind zijn. Die combinatie is niet gemakkelijk. Zeker niet als het kind nog heel klein i… Onderneming, 25-09-2012
Hoge werkdruk bij ZZP door ongeduldig bellen van klanten

Hoge werkdruk bij ZZP door ongeduldig bellen van klanten

De werkdruk van vooral ondernemers met een ZZP bedrijf (zelfstandig zonder personeel) is de laatste jaren steeds groter geworden en daar is het gebruik van de mobiele telefoon voor een groot gedeelte… Onderneming, 12-02-2015
Houd de faillissementen van uw klanten in de gaten

Houd de faillissementen van uw klanten in de gaten

Onverhoopt kan er een relatie, waar u commerciële betrekkingen mee hebt, failliet gaan. Dat is nooit prettig, vooral als u daar nog open facturen hebt staan. De kans is groot dat u die facturen in een… Zakelijk, 08-03-2013
Personeelskosten beperken door meer variatie per functie

Personeelskosten beperken door meer variatie per functie

Personeelskosten hoeven niet altijd zo hoog te zijn als u denkt. Vaak kan er wel iets aan gedaan worden. Ondernemers zijn eraan gewend om voor de diverse werkonderdelen ook diverse vakgerichte mensen… Management, 23-08-2013
Tips om de factuur binnen de tijd betaald te krijgen

Tips om de factuur binnen de tijd betaald te krijgen

De factuur van een project of levering wordt vaak niet op tijd, of zelfs helemaal niet betaald. Dat kan voor uw onderneming soms een drama worden, zeker als dat steeds vaker gebeurt. Hoe groter de fac… Management, 28-06-2013
Uw bedrijf is gebaat met klantgerichte medewerkers

Uw bedrijf is gebaat met klantgerichte medewerkers

Elk bedrijf heeft te maken met de afzet naar de klanten. Of het daarbij nu het verlenen van diensten betreft of de verkoop van producten, doet er niet toe. Het is een feit dat juist uit die verkoop de… Onderneming, 06-02-2013
Verkopen is een vak apart en vraagt inzicht in klanten

Verkopen is een vak apart en vraagt inzicht in klanten

Verkopen is niet ieders hobby en niet ieders vak. Wie als verkoper in een zaak staat en verveeld staat rond te kijken tot hij of zij door de klant aangesproken wordt, zal niet veel klanten op zich af… Zakelijk, 18-02-2013
Wanneer schakelt u voor een factuur de deurwaarder in?

Wanneer schakelt u voor een factuur de deurwaarder in?

De deurwaarder inschakelen doet geen enkele zakenman graag, maar het is soms nodig. Vooral wanneer de economie stokt, maar ook in goede tijden, krijgt elke ondernemer te maken met wanbetalers. De best… Onderneming, 16-08-2012
Zakelijke samenwerking vereist een goed netwerk

Zakelijke samenwerking vereist een goed netwerk

Veel ondernemers willen hun onderneming niet al te groot laten worden. Ze hebben geen zin om werknemers in dienst te nemen, vanwege de hoge kosten daarvan en de rompslomp die dat met zich mee brengt.… Onderneming, 21-08-2012